Mina tankar!

 
 
 
 
Ja förstår mig inte på folk som lägger sig i andras problem
 
Kkan dom inte bara fixa sina egna problem själva lr? Nääe dom e för fega för att lösa det sj så som skickar andra.. Inte konstigt att de blir krig här i världen... Aja r Han å ni får skylla er sj.. 
 
Ja vill bara berätta att ja har världens krigare till syster.. Hon kämpar för sin cancer å är sjukt stark..Jag önska ja kunde ta över det.. Du ska inte behöva gå igenom detta.. Du är min bästa å finaste syster å ja älskar dig över allt annat.. Utan dig vid min sida skulle ja inte orka.. Du är inte bara min syster du är mitt allt oxå <3 guld till dig.. 
 
Bella <3 du ska veta att ja e glad ja har dig å ja älskar å värderar dig lika mkt som min familj... Tack för du finns <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0