Aaajooo

"Blommor är lätt, människor är svårt"




Det är mkt som snörrar i mitt huvud, Tankarna väller över, Vet inte vad man ska göra för att allt ska bli bra för alla, Man vill hjälpa så många, men man kanske måste ta hand om sig själv först?

Finns så mkt sorg å smärta i mig, Ibland känns de som mitt fel, varför satte ja inte stopp, varför tänker ja inte klart? E de en sjukdom?? Massa frågor rullar runt i skallen men inga svar!! Kan man komma ur den skit ja varit i sen 4an? Känns inte så, :S


24 bast men ändå kvar i de här,

Är detta sanningen, eller är det långt ifrån okey?

Ja tittar in men ja når inte dit, Det känns som livet cirkulerar bland skit?
Jag vill ta mig någon stans, men jag vet inte vart?
Jag är vilsen och ja hittar inte vägen tillbaks :S

Jag ville se något mer, jag ville tro på en chans, men varje gång ja kämpar blir de lite distans,
Något tynger mig bak, något håller mig fast, så jag tar lite fart, jag måste springa ta sats,



Livet rullar la på men kommer de bli bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0