Just de ja hade en blogg..



Såg ja skrev sist då ja skulle flytta, Å de har ja gjort, å kommit iordning har ja oxå gjort =)

Aja

Vilket trist sommar väder vi har, Kan inte göra något kul.. :/ Vill ha sommar å sol, Så ja å maj kan dra till sommarland innan de stänger, Så vi får hoppas på de bästa att de händer.. =)

Har varit på liseberg med bästa Pia Maj å Tobbe iaf de var bra kul =) Kan inte ha roligare.. Haft mys kvällar å dagar å grillat hos pia å busat me barnen, Helt underbart, Även varit hos min systerdotter becca mkt, å för 3 veckorsen och 1 dag fick hon lilla stella, Helt underbart fin tjej, Lexus är stolt storebror <3 Å jag stolt gammel moster <3

Lexus var helt tokig i tisdags när ja kom för ja hade köpt Bilar kläder å en tavla, Han bara älskar Bilar, Så längtar tills den nya filmen kommer så han kan se den dag ut å dag in =) Å nu kan han säga Kicki med =) Så de får man höra mkt, KIIIICKIIIIIII =))

Lille hampus kan oxå säga Micki, Han e för söt den bebben =) Springer å ropar micki å vill upp direkt å kramas =)
Helt underbart <3 Älskar dig min prins,

Amanda e stolt som tuppen, hon har tappat sin första tand =) Vad hon kämpat för å vicka loss den, =)


Saknar dig farmor så de gör ont, tänk att de redan har gått ett år... :'(
Känns som det var igår du försvann, Du finns allti i mina tankar,
Älskar dig Farmor <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0