Oojj hade ja en blogg ;)

Hum har änna glömt av denna ^^,

Jaa mkt har hänt sen sommras.. Vet inte vart ja ska börja riktigt..

 Min älskade Farmor har gått bort som ja älskar över allt annat, Kan inte förstå att de e sant, Saknar henne enormt mkt, mer och mer för varje dag som går.. Går inte en sek utan att ja tänker på henne.. Drömmer om henne massor.. Ibland känns de även som om hon e här hos mig.. Vaknar upp ur drömmen å känner doften av henne än å känns som någon håller min hand, har vaknat i panik på nätterna, trodde aldrig de skulle va så jobbigt att förlora dig Farmor.. Men hoppas du har de mkt bättre där du är nu, Älskar dig till tusen!!


Tatueringen gjordes typ 2-3 månader innan hon lämnade oss <3



Ja vad mer har hänt?? Ööh mkt mkt mkt..

Min bästa polare sitter inne, Usch känns bra jobbig änna.. Men en dag ses vi som vanligt igen du klarar de grabben <3 Vi finns å stöttar dig när de e som jobbigast...

Min rättegång har varit oxå, Spårade ur i sommras lite ;) Så nu e den gjort oxå,
Fick inget direkt straff, Fick övervakare, å de e inget straff som frivården då säger, utan de e en ny chans, ute i de fria på prov i 3år, Ett snesteg å de blir finkan...

* Surt * Så de e bara å bita ihop å kämpa mot de ljusa, så blidde det böter oxå 25000:- Men de e ju delat i tre så e ju inte så mkt, men mkt när man inte har dom pengarna.. hehe...

Annars har ja nog inte gjort så mkt, en jävla massa möten å festandet om man säger så =)

Hepp nu ger ja upp, men nu har ja skrivit av mig lite..

Min Blogg mina Tankar, Stör ni er så läs inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0