WoW

Asså natten till igår drömde ja en sjuk dröm, lr massa olika de hoppa som fan, Ena stunden var ja mitt ute i skogen, för jaana bodde i skogen, så satt hon å titta på tv, så fårga ja henne hur hon vågar sitta i skogen sj å se tv, hon bara eh inte så farligt, ja kryper ner i min lilla soffa.. Sen åkte vi vidare i skogen å kom fram till alla hennes söta hundar, sen poff var ja i en stad, så skulle ja gå å göra något men gick vilse, så kom ja fram till ett tivoli, så kom en clown å drog å slet i mig.. Jätte rädd blev jag, sen va vi på en fest, så va mailene putte å massa mer där å min pappa med.. Men han blev helt knäpp under kvällen å gick i ett led å sa massa konstiga saker å så, å ja ville hem så pappa lova å följa mej men efter som dom hade gjort något me han så sa han du kan gå hem sj, å då sa ja att han kunde dra åt helvete, å pappa a de samma å hoppas något tar dej, då blev ja jätte ledsen å skulle ringa min extramamma å be henne hämta mig men dåååååååååååå vakna ja =)


Å inatt drömde ja med.. Ja bodde i en större stad, å skulle gå till skolan, å vägen till skolan går ja alltid igenom en lång tunnel.. Å en kväll var de två killar som slet tag i mej å misshandla mej brutalt, ja vaknar upp på sjukhuset å ser pia liukku, hon e helt förstörd, gråter massa å bara håller om mig.. Sen bara poff så va ja hemma hos någon i ett stort hus, kan ej plasera vem, en kille kör runt på en vespa å gapar å skriker, polisen kom å massa mer. Men då sa han att de var ja som körde å gapa å skrek, så blev ja arg så tog en cross å drog iväg å missade vägen sen ringde min tele så då vakna ja =)

Sjuka drömmar lr... Har inte drömt på as länge å nu börjar ja göra de brutalt med... Usch...



Ni får ha de bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0