♪♫♪♫

De var ett tagsen..

Va har man gjort?? Hum.. Jo Ja å Häckinen har haft ego tid å festat som om de vore förr.. Drog till nyman å festa å fy fan va kul vi hade... Sandra ;) Pass dej själv :P haha

Sen har ja även varit hos min Syster tina å myst några dar, bakat bullar mm.. Sen drog ja till Falköping å sov över hos Becca å hjälpte henne me söta Lexus.. Helt underbar unge =) Så drog vi även ner till Dagnys å hälsa på Tess som jobbar där å käka lite =) Mumma...

I helgen blev de soft hos Kajsa på fredagen.. Lördagen hade vi film å Pizza kväll å söndag drog ja å Erika till Larv på hundutställning... Min syster Ewa va där me hundar.. Rtiktigt trevlig helg.. =)


Har mkt tankar men kan inte lägga de här.. För då e la de en dåra som tar åt sej.. Mogna ^^

Älskar min familj <3



Voffel-Monstret Lexus =)



// Runkeeen







------------------------------------------------------------------
Sätter mig en stund framför spegeln, en plåga.
Tittar på dig själv, hur du mår kan du fråga.
Läser dina läppar: Jag vill bara fly !
Växte upp i en trygghet inne i trottelby.
Men jag såg snabbt hur du försvann ner i djupet, försökte finnas kvar när du föll ner i stupet.
Samvetet ströp dig och du fick nog, kärleken bara försvann verkligheten dog
Nere på botten finns det ingen som kan simma, ingen som kan leva sitt liv, bara försvinna.
Luften tar slut och du drunkar i smärta ångesten och sorgen finns i våra hjärtan..
-------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0