Min blogg, mitt liv

En vecka gick å ja sov hos barbro.. Åkte hem på fredagen för ja va så arg... Men palla en natt sen fick ja paniken tillbaka... Så drog ti henne på måndagen igen.. Å nu e de fredag igen å ja åker hem å Bowla å festa me mina goa grannar... Så får vi se om ja klarar helgen.. Ja hoppas detta.. E trött på detta kassa liv... FLYTTA HÄR IFRÅN ja tack... Å Ni som inte bor i vara säger ja bara FLYTTA INTE HIT..


Men iaf har haft en trevlig kväll me vännerna... Vill bara säga att jag ÄLSKAR dig sandra... E så glad att du finns du e den ja kan prata me... Blev så glad av dina sms.. Tack min älskling.. Du betyder massa för mig.. Älskar dig 1039243957 varv runt jorden å tillbaka...




Kommentarer
Postat av: Anonym

nemen snuttebullen... va go du e... du är allt en av dom bästa o roligaste friends man kan ha... jag älskar dejj så mycket som det går.. plus 1 :P <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-03-10 @ 17:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0