Tatueringar

Tänkte lägga ut bilder på mina nya tatueringar... Men de kommer allt snart mer nya tatueringar.. Har massa ja vill göra... SKA GÖRA... Ja som sagt... Har mkt hud :D




Mina nya tatueringar 2010






Idag blir de tvätta... Lite segt för inget kul å gå ut i detta vädret... Gaah... Men Men...
Tkr de kan bli fredag nu.. För då blir de kronan en sväng för mig me lite vänner.. Ska bli kul... Saknat sara så mkt... Sen på lördag blir bio för hela slanten... Yeah..

Tkr kajsa ska me ut oxå så får la se om hon hakar på oss..


Hepp vet inte va ja ska skriva mer... Ikväll e de AA... Yeah..


Mikki ÄLSKAR Farmor
Du é bäst


Ha de gött mina VÄNNER




Bjuder på lite bilder








TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0