Scar

Igår var ja hos Mamma Anneli å lekte me sara... Vi spela lite wii å flumma som vanligt.. Hade jävligt trevligt... Senadre drog ja till Kajsa å kollade film och åt goood mat med henne... Nej vi laga inte själva... Men dra åt helvete va filmen va hemsk.... SCAR!!  Skrek inte ja så skrek kajsa å då skrek ja för att hon skrek... hehe..

Sen fick pappa köra hem mig... Å kom inte sååå långt.. Gick in till Häcken å tjöta å kolla när folk dansa.. Svin kul.. Men fick även me mig Kaj å Sanna hem för å kolla min lägenhet.. Sen gick vi över å kolla på Kajs lägenhet... Sedan tillbaka till Häcken.... Efter festen så drog ja me Sanna hem å kolla på deras SÖÖÖTA hund.. =) Kidnappa ja tack... hehe..

Japp de va la de.. Försökte sova men Anna alfredsson ringde å roa mej inatt.. hehe.. Du e bara för rolig.. =)

Somna la runt 5 men vakna å somna vakna å somna vakna å somna... PISS natt...


Hepp nu ska ja se om ja kan fixa mig ut ti Syrrna å umgås lite... Tjao..



Anna me sin SÖÖÖTA Dotter <3




Saknar dej Farmor



My love


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha ja de va riktigt läskigt. Tror nästan att vi måste göra om de:P

2010-01-17 @ 17:07:39
URL: http://kajsavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0