Måns

Min katt har gått å blivit helt galen.. Han springer å springer å springer.... Bara jävlas me mig hela tiden...

Men Men... Har varit hos petra en sväng idag å träffa även Dajul å marre... Myspys.. Sen laga ja lite mat Kött pommes broccoli å b-sås.. Men åt bara köttet å broccolin... Ära inte helt frisk så mådde illa av pommes å såsen..

Hoppas på ja mår bättre snart iaf..



Har legat å kollat på Blood in Blood out... Vatos locos forever... Den äger asså...





Nu väntar ja på att Johan falk ska börja... Sen blir de säkert sängen för mig...



Ha de så bra så länge... Ps: Vilka e de som läser? Kan va kul å veta..


Tjing


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag läser inte!!

2010-01-18 @ 00:36:56
URL: http://kajsavk.blogg.se/
Postat av: sändrew

Häcken läser ibland :):)

2010-01-18 @ 08:41:32
Postat av: Mamma till Kajsa

jag läser

2010-01-19 @ 14:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0