Identitet Iskall

Japp de e ett jäääävla liv på Kajsa att ja ska skriva.. Så ja nu får ja la göra de.. Annars åker ja la på stryk sen när vi ses.... hehe...

Igår va kajsa här å vi flumma lite... Jävla trevligt änna...
Men idag blir de bättre... Ska leka me sara å sen ska ja hem ti kajsa å leka me henne beccy å WENDELLA =) Blir lite film å mat sen oxå... Mumma.. Gillar vi...

Va fan ska ja skriva om då KAJSA????

De har hänt mkt BRA å DÅLIGA saker... Men Men.. Livet går vidare... E rätt nöjd me livet.. Lr mkt nöjd... hehe..

Amanda å Mathilda sov hos mig torsdag till fredag... Va allt mysigt... Synd bara att Amanda aldrig vill åka ifrån mig.. Gjorde ONT i mig  när hon blev så ledsen.. usch min lilla bebis..

Nääe nu orkar ja ej skriva mer... Sara kommer snart så ska vi in till Mamma Anneli...

Jo Kajsa städar så de e fint när VÄRLDENS bästa Mikki kommer..





Ps: Älskar mina VÄNNER Släkt å familj!!



Kommentarer
Postat av: Christina

Haha asså Kajsa gormar på dej hehe det vi gilla , men gud så lik Katten är min Trollet fast min e ju stor ha de så roligt i kväll mina dårar

2010-01-16 @ 13:26:14
URL: http://stinasloppis.blogspot.cpm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0