Tattoo å flumm

Idag va ja me sandra på banken, sen drog vi till campingen lite :D Kl 2 skulle ja tatuera mig, men blev halv 4 ist.. Så innan de dela vi på en pizza hos Mattias o Sanna :) Trevligt Trevligt... Ja sen drog vi över till Örjan å skulle fixa min rygg... Höger sidan helt OKI gjorde inte ont direkt.. Men VÄNSTER sida, FAAAN säger ja bara de värsta ja varit me om haha.. OMG :D Blev lite yr eklart när ja va där.. such men va för ja satt rakt å inte halv låg som ja alltid gjort.. Men nu e den klar iaf... För sommaren efter blir de skugga :D Ja sen drog vi till pappa å hämta pengar å sen till mamma.. Men ja e inte riktigt klar i skallen idag.. Vet inte va ja gör lr säger haha... Säger fel hela tiden å glömmer allt höhö...

Hörde av Anna att de stod om rättegången i tidningen idag... Känns skönt att de e över..

Ha de bäst, Miss you Emooooo <3





Kommentarer
Postat av: sandrew

hehe jag du va ju inte riktigt klar i skallen :P,,, faan vilken mysig da det blir i möra då=) jaja nu ska jag återgå till att längta efter lördagen=) pizzzzz

2009-06-03 @ 20:35:52
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: Emo

Saknar dig med =)

2009-06-04 @ 19:47:23
URL: http://anniesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0