Tänker!?!?! å helgen

Helgen har varit toppen... Blidde lysekil me Norden Emelie Kvist å Mailene på lördagen.... Träffa även John Greger Nicke stefan å Beccy där.. Riktigt kul... 

Fredagen va ja me pappa tina å Amanda så va vi på almesåsen å dansa träffa Anneli å dom där oxå... Sen så grilla vi hos petra... Drog hem till Nino på kvällen, Festa till lite där.. Trevligt trevligt....

Idag vakna ja rätt sent.. :P Halv 3 typ... Vid 6 tror ja de va så drog ja hem till Kajsa å hade myspys... Va hemma halv 12 typ... Tack för en trevlig kväll...



Just nu kan ja inte sova... Kl e 03,15... Ligger bara å tänker å tänker.. Känns som något e fel, ånges depp å all skit i kroppen... Men vet inte vad felet är.. VARFÖR?? Vill bara de ska bli helg så man kan supa skallen av sig å sen må dålig på söndagen för man söpit för mkt...


Ha de så bra....




Saknar Nisse :'(





Vill bara tillbaka i tiden, å ändra på så mkt..

Jag tänker tillbaks på hur det var,
 Jag tänker tillbaks på du och jag,
 Jag tänker tillbaks på varje dag,
 Jag tänker jag tänker jag tänker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0