Rättegång, Lägenhet

I måndags var ja på rättegång.. De va riktigt jobbigt... Jag slapp se aset iaf... Hade anna me mig som stöd.. Hjärtat vägde 400 kilo å kändes som någon skulle kväva mig, var så jävla nervös.. Kom dit halv 1, halv 2 skulle allt börja, Va där i tid för att kunna berätta att ja inte ville se han å kanske få lite stöd.. Men ingen som kom och prata me mig.. Gjorde mig lite arg... Men kl 2 kom dom å hämta mig så skulle ja in, Idioten satt i ett annat rum när ja kom in... Jag var där inne i kanske 15 min inte ens de :S Idiotens försvarsadvokat va helt sjuk i huvudet iaf... Sen när ja va klar så gick ja ut, kolla inte vilka som satt på idiotens sida, Utanför satt idiotens mamma, Satte mig vid henne å bröt ihop, Vi prata om allt, Sen skulle hon in och vittna mot han, Hon hade bara ett stort leende när hon sa att hon skulle vittna mot han, hon är så trött på idioten, Tror han kan göra vad han vill... Tss.. Han lär ju få leva på behandlingshem, För de e ju såååå jävla coolt omogna idiot..

Efter Tess varit inne å pratat oxå, så drog vi fram lite, gick runt i lidk, Tess handla lite till barnen.. Sen så åkte vi mot vara igen, Sandra kom till mig ja berätta lite se drog vi till Emo <3

Vi sola i SKUGGAN :D hehe å sen drog vi å åkte lite inlines shima jaga vi me ut oxå :D

<3 <3 <3

Dom bästa




Tisdag -

Ja å Sandra åkte å kolla min lägenhet, Wiiie vill flytta nu så mysigt kommer de bli :D
Sen åkte vi till Nino, vi tjöta så kom sandra på att vi åker å tvättar bilen... Japp Japp de gjorde vi oxå.. :P
Sen hämta vi nino  å linda åkte till ica å handla lite så vi kunde göra pannkakor :D
Senare på kvällen blev de film, Trevlig kväll å rolig :D


Ja va så sugen på BBQ Chips, så ringde en mack å kolla om dom hade fått in dom... Hörde bara prassel prassel, nej dom kommer in på tisdag :P Ja bara oki tack ringer imon igen :D

Fick iaf tag på dom senare på dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0