Lördag , söndag , Måndag :D

Japp lördag va toppen :D Shiiit va kul ja hade å full ja blidde :D Vakna upp å fråga vart jag var så såg ja emo på min arm å då fatta ja vart ja va å somnade om... haha... Tydligen hade hon hostat på natten så hade ja klappat henne på ryggen å sagt så ja :D Kärlek de hahahhaha..

Vakna banis på söndag, drog över till nino ja va död hela kvällen... haha... Vi låg å mös i soffan å kolla film.. Gjorde även chokladpudding å negerbollar... Emelie Kriga lite me nino.. Kort kommer :D Jävligt trevlig kväll iaf... <3

Måndag: Ja vaknar drog me emo  fram rätt snabbt efter ja vaknat... Fixa lite me banken å köpte lite gott till kvällen, Vi hyrde även älska mig. Den e ju så bra, ja e ju me lite i den så :D haha... Vi drog över till Shima å kolla på den allt :D Mkt trevlig kväll.... Tack shima för omeletten du laga till oss... Mumma <3

Nu e ja hemma igen kl e 01,40.. Funderar på å sova så ja kan ringa lite samtal imon å sen kanske åka till Farmor <3 Om pappa nu kan köra vill säga... Hon ligger på sjukhuset.. Men hon e ju stark så detta klarar hon.. Älskar dig farmor...

Pappa ringde idag oxå å berätta att resan e bokad... Jippii Spanien den 4 sept.. Å även tess ska med...


Saknar min Lilla Emo redan eklart... Är så glad att ja har dej <3







Kommentarer
Postat av: Emo

Saknar dig med mickikvicki.. Men vi ses imorgon=)Tack för att du klappa mig så fint på ryggen.. Somna så det hjälpte nog.. :P

2009-06-09 @ 01:50:12
URL: http://anniesmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jaså är du med i den filmen? Jag såg dig inte^^

2009-06-09 @ 12:09:29
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0