Håll Brätt =)

Tjenna Tjenna...

Idag har ja varit i thn me Mamma å pappa... Sen va ja hemma 20 min sen åkte ja till lidk me Tina å dom två stora barnen... Dom va rätt snälla men lite jobbigt ett tag... haha... Men Men...

Senare åkte ja ut ti skroten Till Emo å Jocke så drog vi in å sladda å åt pizza... Va jävligt trevligt... Men de bästa på hela kvällen va fan Almesåsen... Ja å Emo åkte pulka efter jocke på en grusväg.. Gick fan bra... Emo trilla av en gång så ja slängde mig av för inget kul  va i skogen sj för JOCKE fatta ju ingen så fick ju springa efter han.. haha.. Sen kom vi till parkeringen å där ville ju han sladda eklart.. Å vi efter i pulka :D Helvete va vi flög.. Ja råka köra över Emo me pulkan =) hihi... Love you :) Men vi fick in klämmen så vi satt kvar länge på pulkan allt.. Sladda jävel gjorde vi... Snö i hela ansiktet... Men fan vi ska göra om detta.. Men på dagen så ska en filman.. haha..

Å klart ja slog upp mitt onda KNÄ... :) Men de e bara påt igen...


Nu ska ja la sova.. Men ska smsa klart me min Älskling Anna.. Saknar henne så <3 Puss till dej..



Ja å ÄLSKADE Anna <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart som fan att det ska göras om :D Gött kul va det.. Fick lite ont när du körde över mig med pulkan.. Men vad är en bal på slottet.. hahahah.. Men det är bara att göra om det igen.. Någon stackare får ligga i bagaget och filma oss.. Kommer nog se jävligt roligt ut.. Sen får vi ta och skaffa oss mer pulkor.. Din gick ju enna paj ;( Det va lite kallt med all snö som kom upp underifrån pulkan..

hahahhaah...



Puss

2009-12-19 @ 10:28:23
URL: http://anniesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0