Ta egna pinnar tre!!

Japp lite har hänt... Torsdag drog vi ihop en jävla skiva :) Hade lite fest hos Viktor... Kul som attans va de :P

Fredag drog vi till Gaddis å bada... Vi va typ själva där... Va la 7 till där haha... Men de va inte direkt kallt.. Vi åkte lite båt å grilla lite :) Riktigt mysigt var de :) Sen drog vi hem till Kajsa å kolla film å åt godis.. Kunde inte prata den dagen!! Ta egna pinnar tre och Häng mej inte på så!!

Lördag... Min älskling kom å gosade lite... Så prata vi om allt å inget... Ibland behövs de oxå... Bara prata ut lite... Älskar dej Beccy!! Sen drog ja till Petra å träffa Dajul tindra marre å Benjamin <3 Saknat er!! Efter dom åkt så drog ja å petra in till vara för att handla sen vidare till min älskade Extramamma Sanna :) Firade henne lite :) Va trevligt....

Senare på kvällen gick ja över till Erikas mamma å pappa hon va där.. Så satt vi å drack å tjöta lite skit... Somna la runt 4 kanske...

Idag tycker ja Sandra ska komma å laga lite mat till mej... Men de tycker inte hon.. Ja förstår inte varför... =( haha... E så hungrig juh...

Nu orkar ja inte skriva mkt mer... Ska försöka göra något här i livet... Typ laga mat lr nött... Ha de bäst...




Min bästa kompis Beccy..
Du betyder allt för mig å är så glad att ja har dej..
 Saknar dej varje sek du inte är med mej...
Älskar dej!!

Kommentarer
Postat av: sandrew

Jag tycker du ska laga te mejj ist:P jag kommer nog o hälsar på sen.. så du vet :P

2009-08-16 @ 12:59:32
Postat av: Emelie

Här va det ingen bra uppdatering :P

2009-11-17 @ 17:44:10
URL: http://anniesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0